Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ XΡΕΩΝ

Στην τρέχουσα περίοδο της οικονομικής ύφεσης όλο και περισσότερα φυσικά και νομικά πρόσωπα παρουσιάζουν αδυναμία να αποπληρώσουν τις οφειλές προς τους πιστωτές τους. Η είσπραξη χρέους αποτελεί το μοναδικό τρόπο για έναν πιστωτή να εισπράξει τα χρήματά του.
Το γραφείο μας εξειδικεύεται επί πολλά έτη στη διεθνή είσπραξη απαιτήσεων. Αποστολή μας και ο στόχος μας είναι να καταβάλλουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε να εισπράξουμε εκ μέρους των πελατών μας τις απαιτήσεις τους με το πιο γρήγορο και με χαμηλό κόστος τρόπο. Πιστεύουμε ότι η πλειοψηφία των οφειλετών επιθυμούν να διευθετήσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις το συντομότερο δυνατό  για να αποφύγουν τη δικαστική είσπραξη απαιτήσεων που θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα έξοδα, αμηχανία και εισβολή στα προσωπικά τους δεδομένα.
Ως ειδικοί χρησιμοποιούμε τεχνικές και στρατηγικές σύμφωνα με τους κανονισμούς και τη νομοθεσία  που αφορά τις πρακτικές είσπραξης απαιτήσεων. Το προσωπικό μας είναι έμπειρο και ικανό να χειρίζεται τις πιο δύσκολες και περίπλοκες υποθέσεις. Παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες στους πελάτες μας και ερχόμαστε τακτικά σε επικοινωνία μαζί τους. Τους πληροφορούμε για την εξέλιξη της υπόθεσής τους και είμαστε συνεχώς σε επικοινωνία μαζί τους αφού η συνεργασία με τον πελάτη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την αποτελεσματική είσπραξη χρέους.
Στο γραφείο μας πιστεύουμε ότι μία συνάντηση με τον οφειλέτη μπορεί να αποβεί πολύ αποτελεσματική. Το προσωπικό μας ή οι συνεργάτες μας σε όλο τον κόσμο είναι πολύ καλά εκπαιδευμένοι να επισκέπτονται οφειλέτες με σκοπό να διευθετήσουν το θέμα. Οι έμπειροι δικηγόροι μας έχουν άριστη γνώση των επιτρεπόμενων διαδικασιών είσπραξης όπως αυτές προβλέπονται τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ένας οφειλέτης θα λάβει οπωσδήποτε ένα δικηγόρο πιο σοβαρά υπόψη παρά οποιονδήποτε άλλο.

Πρέπει να τονιστεί ότι οποιαδήποτε είσπραξη χρέους μέσω δικαστικής διαμάχης είναι η τελευταία επιλογή όταν όλες οι άλλες εύλογες δυνατές προσπάθειες έχουν αποτύχει. Επίσης, συμβουλεύουμε τους πελάτες μας πριν την έναρξη δικαστικών διαδικασιών, εάν είναι προς το συμφέρον τους να καταθέσουν αγωγή εναντίον του οφειλέτη και εάν είναι ρεαλιστικό να αναμένουν  ότι η δικαστική απόφαση που θα εκδοθεί θα μπορεί να εκτελεστεί.
Οι διαδικασίες:
1.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: Το πρώτο βήμα είναι η προσωπική συνάντηση με τον πελάτη – πιστωτή ή εάν ο πελάτης είναι στο εξωτερικό τότε γίνεται τηλεφωνική επικοινωνία για να συλλεχθούν οι σχετικές πληροφορίες. Μετά την συζήτηση με τον πελάτη τον πληροφορούμε για τις διαδικασίες και τον συμβουλεύουμε για τον καλύτερο και γρηγορότερο τρόπο είσπραξης του χρέους.
2. ΦΙΛΙΚΕΣ  ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ: Μετά την συλλογή όλων των πληροφοριών προχωρούμε στο επόμενο βήμα. Συλλέγουμε όσες περισσότερες δυνατές πληροφορίες σε σχέση με τον οφειλέτη για να δημιουργηθεί η αποκαλούμενη «ταυτότητα οφειλέτη». Εάν ο οφειλέτης είναι εταιρεία ελέγχουμε την οικονομική κατάσταση της εταιρείας και την πιστοληπτική της ικανότητα στην αγορά.
Στο σημείο αυτό ξεκινά μία τηλεφωνική διαπραγμάτευση με τον οφειλέτη και στη συνέχεια ακολουθούν επιπρόσθετες κλήσεις. Αποστέλλουμε επιστολές στον οφειλέτη και εάν κρίνεται απαραίτητο του αποστέλλουμε υπενθυμίσεις μέσω φαξ ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο πελάτης ενημερώνεται τακτικά αναφορικά με την εξέλιξη της υπόθεσης.
'Ολες οι ανωτέρω ενέργειες πραγματοποιούνται εντός ενός ή δύο μηνών, αναλόγως των περιστάσεων της κάθε υπόθεσης. Εάν ο οφειλέτης δε διατίθεται να επιλύσει το θέμα φιλικά ερχόμαστε σε επικοινωνία με τον πελάτη μας  και συζητούμε μαζί του  αναφορικά με τις εξελίξεις της υπόθεσης.  Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μας συμβουλεύουμε τον πελάτη ως προς τον τρόπο που θα πρέπει να προχωρήσει. Του τονίζουμε τις κατωτέρω τρεις δυνατότητες:
-Διαπραγματεύσεις επί νομικών θεμάτων,
-Νομικές διαδικασίες,
- Κλείσιμο της υπόθεσης.
3. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΕΠΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ: Σε αυτό το στάδιο στέλνουμε στον οφειλέτη μια προειδοποιητική επιστολή και υπενθυμίσεις είτε μέσω φαξ είτε ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συνεχίζουμε τις τηλεφωνικές διαπραγματεύσεις με τον οφειλέτη και τις επιπρόσθετες κλήσεις.  Εάν τα πιο πάνω δεν αποφέρουν αποτέλεσμα τότε ακολουθεί μια προσωπική επίσκεψη στον οφειλέτη. Πιστεύουμε ότι οι προσωπικές επισκέψεις είναι πολύ αποτελεσματικές.  Εάν η απαίτηση δεν ικανοποιηθεί, αποστέλλουμε μία τελική νομική ειδοποίηση και ένα υπόμνημα – εξώδικη δήλωση και πρόσκληση. Όλα τα πιο πάνω συμπληρώνονται εντός μιας περιόδου ενός ή δύο μηνών αναλόγως των περιστάσεων. 
Εάν δεν βρούμε λύση μέχρι αυτό το σημείο τότε το επόμενο βήμα είναι να προχωρήσουμε με δικαστικές διαδικασίες ή το κλείσιμο της υπόθεσης.
4. ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ: Εάν αποφασίσουμε με τον πελάτη να ξεκινήσουμε νομικές διαδικασίες εναντίον του οφειλέτη τότε αμέσως κατατίθεται η αγωγή στο σχετικό Δικαστήριο. Σε ορισμένες υποθέσεις καταθέτουμε και αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον της ακίνητης περιουσίας του οφειλέτη ή με σκοπό τον πάγωμα των λογαριασμών έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε την απαίτηση. Συνήθως γνωρίζουμε εξαρχής εάν ο οφειλέτης έχει οποιαδήποτε κινητή ή ακίνητη περιουσία. Κατά τη διάρκεια της δικαστικής διαδικασίας γίνεται μια τελευταία προσπάθεια για εξωδικαστική διευθέτηση.
5. ΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΕ ΑΠΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΥΤΗΣ: Εάν ο οφειλέτης αρνηθεί να καταβάλλει το χρέος του ή τα έξοδα που ανακύπτουν από τη δικαστική απόφαση, οι ακόλουθες διαδικασίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πραγματοποίηση της εκτέλεσης:
Α) εκτέλεση σε κινητά,
Β) εκτέλεση παράδοσης,
Γ) ένταλμα σε ακίνητα,
Δ) διαδικασίες πτώχευσης,
Ε) διαδικασίες κατάσχεσης.


 Για περισσότερες πληροφορίες και ραντεβού καλέστε μας στο δικηγορικό γραφείο και μιλήστε με εξειδικευμένο δικηγόρο στο τηλέφωνο 2292027360.

Ετικέτες ,